Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравлика, течност, цени

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хидравлика, течност, цени

    Здравейте всички Таа отново проблем с моята колица.. Прибирам се от работа и минавам през една доста голяма "неравност" причинена от ремонтната дейност на пътя наблизо. Всичко наред уж.. Карам си аз и по едно време супер силен вой като завъртя волана, който започна да се върти все едно карам камаз. Наложи се да мина целия аспарухов мост във Варна така. Спирам пред нас отвивам капачката за хидравличната течност - празно поглеждам от долу тече, всичко изцапано. Та въпроса ми е какви ще са последиците за мотора след като съм карал без хидравлична течност и колко ще ми излезе ремонта и пълненето ?
    sigpic
    145 1.6ts 16v 97г.

  • #2
    Eee, колега, за двигателя няма последствия. Просто трябва да видиш откъде е избила течността и тогава 'каквото сабя покаже'.
    166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
    x145 1.6 boxer

    Comment


    • #3
      Здравей колега, последици може евентуално да има за хидравличната помпа. Ремонт на хидравликата ( рейката ) в София е 150 лв. без монтаж и демонтаж. Първо обаче, трябва да се установи точно какъв е проблемът. Ако искаш да намерим сервиз във Варна пиши ми, имам колеги при вас, а имаме и коли за поддръжка.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Колега,причината за аварията струва 3.50 лева,но труда си е сериозна работа.Спукала ти се е семерингата на хидравликата.Писал съм доста по темата.
        Успех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          ...или остарял маркуч някъде по системата цепнатина и ---

          проследи си всички маркучи по цялата система
          играл съм го този филм с 145-цата на магистралата до Девня , оправих го на място /добре че имах скоба да стегна/ пратих колега за хидравлична течност и така..

          п.п. никога не се случва пред дома на улицата преди да тръгнеш
          ----------
          145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
          156 1.8 ts -- momo салон , 99
          ___________

          Comment


          • #6
            Голяма цепка в един от маркучите е проблема. Утре отивам за маркуч и за 2 3 часа се надявам да го сложа Проблема беше докато намеря от къде тече и после да го сваля ... Проблеми с рейката или друго за сега не сам намерил и дано да няма
            sigpic
            145 1.6ts 16v 97г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
              ...Ако искаш да намерим сервиз във Варна пиши ми, имам колеги при вас, а имаме и коли за поддръжка.
              Някъде във Варна ремонтират ли рейки наистина ?
              ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

              Comment


              • #8
                Ремонт на рейка е нещо безмислено за мен. Първо 100лв монтаж и демонтаж (в най-добрия случай),Второ 150лв за самия ремонт и в най-добрия случай 1-2 години да караш така след което с начале. При появата на теч от рейката най-добре ако не е разбита си копуваш присадка за хидравликата на цена от 16 до 40лв (Препоръчвам ви на LIQUI MOLY или Valvolin като първото е малко по скъпичко но може и река да спре да тече ) и след 2 -3 години или продавате колата или си ккопувате нова рейка която струва 450лв за 145.

                Comment


                • #9
                  за хидравликата,

                  А може ли да питам нещо в тази тема, ако в казанчето има течност и над максимума даже (отворих и проверих), но пак се чува това виене (леко засега) при завъртане на волана и той се втвърдява като колата е на място до 1000 оборота, а като дам газ улеква, къде да гледам за проблем? Чел съм в други теми че се отлагали боклуци в казанчето, знам че явно хидравличната помпа не вдига достатъчно налягане на ниски обороти, но все пак някой ако даде компетентен съвет ще съм благодарен.
                  Alfa 156 2.0 - ех,
                  Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                  Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                  Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                  Comment


                  • #10
                    На LIQUI MOLY или Valvolin само добавки за скоростна кутия намирам, а за хидравлични рейки никъде нищо няма... !?!
                    ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                      А може ли да питам нещо в тази тема, ако в казанчето има течност и над максимума даже (отворих и проверих), но пак се чува това виене (леко засега) при завъртане на волана и той се втвърдява като колата е на място до 1000 оборота, а като дам газ улеква, къде да гледам за проблем? Чел съм в други теми че се отлагали боклуци в казанчето, знам че явно хидравличната помпа не вдига достатъчно налягане на ниски обороти, но все пак някой ако даде компетентен съвет ще съм благодарен.
                      Провери си ремъците,когато са хлабави на пълен волан просвирват.
                      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                        А може ли да питам нещо в тази тема, ако в казанчето има течност и над максимума даже (отворих и проверих), но пак се чува това виене (леко засега) при завъртане на волана и той се втвърдява като колата е на място до 1000 оборота, а като дам газ улеква, къде да гледам за проблем? Чел съм в други теми че се отлагали боклуци в казанчето, знам че явно хидравличната помпа не вдига достатъчно налягане на ниски обороти, но все пак някой ако даде компетентен съвет ще съм благодарен.
                        Този шум е от лагерите на помпата.Демек може да си отива самата помпа или да има въздух в системата.
                        Отвори и виж, дали има мехурчета в казанчето.
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          За adv_petrov ,
                          и мойта 146 правеше същото.До 1000 оборота волана се върти трудно,като дадеш газ почва да се върти лесно.Проблема при мен беше от хидравличната помпа.Ремонтирай я по - рано , защото аз мойта си я карах и помпата се скапа в планината.Изтече хидравличната течност.40 километра карах надолу в супер отвратителни завой без хидравлична помпа.Като до 1000 оборора
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105кс 2000г

                          Comment

                          Working...
                          X